börjar gråta!

om min hårddisk har gått sönder totalt kommer jag börja gråta!!
när man kopplar in den i datorn så blir allt konstigt.. går man in på "den här datorn" och väntar på att ikonen för hårddisken ska komma upp så hänger sig "dator" mappen.. Och man måste ta ut hårddisken ur datorn.. och då är då är allt som vanligt igen.. spelar ingen roll vilken datorn man gör de på..

Allvarligt!! har den kraschat kommer jag gråta i veckor! Har alla mina/våra bilder på den.. Från typ då man var 17 år och man blivit tillsammans med macke.. alla bilder på allt man gjort, fester, resor och sånt!!
Men sen de jag kommer gråta mest för är ALLA bilder från då elis kom till världen och framåt..

har en del mappar på självaste datorn.. men de är från då han blivit större.

Jag hoppas jag hoppas det går göra nå åt hårddisken!!

Ledsen i hjärtat just nu :'(



Tur min lillskrutt finns & förgyller mina dagar! Så trots mitt ledsna hjärta just nu så är jag så lycklig att han finns!


Kommentarer
Postat av: Sandra och Wilma

Hoppas det löser sig med hårddisken. Det där är verkligen min värsta mardröm, att alla bilder ska försvinna. Men omän den nu är trasig brukar det väl inte vara helt omöjligt att på nått sätt komma åt bilderna iaf? Jag har hört att man kan lämna in hårddisken. Kostar en del men är ju klart bärt varenda krona. Hoppas att allt är bra med er annars. Han är så otroligt söt lilla Elis. Kram

2011-07-31 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0