Så äckligt!

Gått en promenad idag tillsammans med Bea & Sandra, lilla novalie :) Tog oss en lunch också.. Jag beställde en kycklingsallad.. Och när jag fick den så upptäcker jag 3 hårstrån!!! Såååå äckligt! När han som hade serverat den åt mig kom tillbaka så sa jag till honom om hårstråna & visade.. Jag hörde han mumla nånting & tog tallriken och gick.. De ord han mumlade var : Wow! Tyckte de var med en liten spydigton han mumlade..

Efter ett tag kom en annan ut med en ny sallad åt mig och återigen hörde jag inte riktigt vad han sa.. Men denna sa med lite spydighet också : får se vad du hittar denna gång..
Hittade ju ingenting denna gång. Men hur kan dom säga så med spydigton ? jag menar, inte fanken vill väl dom ha hårstrån i sin mat och dom skulle äta någonstans?!

Hade tänkt slänga in nå bilder från badet i helgen, men då vi hade glömt våran systemkamera så blev de att låna mammas digitalkamera. då jag inte hade med min datorn så kunde vi inte dra över korten. sen så tänkte jag inte ens tanken då att vi kunde skicka till hotmail.

Jag är så glad att jag kommit igång med att röra på mig varje dag! Oavsett om de blir långa eller korta promenader  :) sedan gör jag även situps & ryggups varje dag :) tar vila från de lö-sö och ibland blir de bara lördag eller söndag :) Glad att jag gått ner dessa 5 kg, men än är jag inte klar! ;P
Men nu är jag på G & det känns riktigt bra kan jag tala om!

ska snart göra nå mat och sedan försöka att vila en stund. Ska nämligen ut på nattarbete. Fick en förfrågan här på eftermiddagen.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

jaha okej då förstår jag =) skönt att det gick bra och att ni mår toppen idag =)

2011-02-01 @ 07:57:18
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0