Hurtbulle

Efter att Elis ätit klart sin ersättning så klädde vi på oss ytterkläderna. Jag packade ner honom i barnvagnen, så gosigt & mysigt där! Och gick in till samhället med raska steg :)
I vanliga fall brukar jag inte gå så himla fort.. Tycker det är skönt gå i lugnt tempo & studera alltomkring mig.. Hehe.. Men idag blev de lite tempo i promenaden - ruskigt härligt! tog väl drygt 10 minuter att gå till samhället, som i vanliga fall brukar vara runt 20 minuter för min del ;P

Tummen upp till mig själv som fåttt tummen ur och gått en promenad! :)

När vi var och handlade så mötte vi även Elis morfar som var & skulle handla.

Kanske blir ett inlägg till ikväll.. får se om de finns nå att skriva om..



Denna bild är från tiden då vi låg i Sunderbyn på BB & BarnIva.. Och Elis allra första & våran också - Promenad ute i barnvagn! Aldrig har de varit så skönt att komma ut som just den gången!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

nu kanske ja är senil igen om du berättat för mig men varför han elis en slang sådär?

2011-01-31 @ 18:32:03
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0