Godmorgon & Godnatt

Godmorgon är det nog för det flesta nu. Men för min del så är det godnatt som gäller ;)
Slutade 06.30 så att Elis farmor - som ställt upp & sovit här inatt då macke fick ut på körning - så hon fick komma sig iväg till arbetet! Tur man har snälla kollegor  som ställer upp och kommer lite tidigare på morgonen! :)

Har gått hur bra som helst att jobba! inte varit det minsta trött. Är inte det nu heller faktiskt.. Skulle lätt kunna fortsätta vara vaken! Men ska jag orka med Elis - även om han är hur snäll som helst! :) - så behöver man sova ett tag iaf. Och sen för att jag ska orka jobba en natt till. Så nu har jag precis slängt i mig lite frukost & ska göra mig klar för att lägga mig i sängen & sova till 12 kanske.. Eller 11.. beror på när Elis vaknar.. Sedan ska vi till läkaren & förhoppningsvis efter det, kanske vi båda kan vila en stund till. Får se vad Elis har för vilja ;)

Kul att det är allt fler som följer min blogg! =D

Kan skriva lite mera sen idag efter vi varit hos läkaren.

Godnatt ... Eller godmorgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0