Flottigt värre..

Elis fick bada ikväll.. Med olja denna gång även för håret.. Har fått tillbaka nå småa skorv plättar..
Så nu är han inte allt för läcker i håret.. Hehe.. ;)


Svårt få det på bild hur flottigt de ser ut egentligen.
I vanliga fall brukar håret alltid ligga ner så fint.. Men nu står de rätt upp & åt alla håll!



Tur det inte är varje dag som badas i olja. Hehe.. Då skulle det se ut som om att han aldrig får bada :P



Gobokens välkomstpaket.


När man blivit gravid och anmält sig på olika sidor för att få gratis prov produkter. Så får man ju en massa andra erbjudande hem i postlådan. Och detta var en av dem, www.goboken.se
så jag gick med där och fick ett välkomstpaket - gratis. Som jag tycker är riktigt fint!
Fanns två olika paket man kunde välja mellan. Men detta tyckte jag mest om.
Sen får man varje månad ett nytt paket med olika grejer - nästa paket innehåller en cd skiva med nå gonattvisor & en bok med texter till alla visorna + en snuttfilt.. Men dessa paket som man får efter välkomspaketet är inte gratis. De kostar olika varje gång - och man behöver inte heller ta något paket varje månad. man kan då gå in och välja bort. Och vill man, som vi nu gjort, kan man skjuta fram utskicket tills då man vill ha de istället. Jag gillar goboken.. :)
Elis han älskar den dära bollen som kom i paket! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0