blää!! Bara tanken av de.. blää

Blää är de ord just nu som kommer ur min mun! Måste börja städa ur huset nu, så de inte blir paniken sen när de väl är dags för uthyrning...
Tänkte att man kanske ska försöka att ta ett rum dag för dag. Och städa de noga! För om man tar ett rum om dagen, då borde det väl ändå kännas lättare? Än att man ska ta HELA huset på en dag ;P
Blää.. vet inte ens vart jag ska börja... Tror jag ska börja längst bort i huset och arbeta mig inåt i huset, där man håller till mest och skitar ner mest..
Nu gäller det bara att hitta motivationen till att sätta igång.. Tror de får bli imorgon, bara man vet hur macke jobbar, så han kan se till Lilleman, så får jag städa i lugn och ro. Inte för att Elis gör så mycket väsen av sig :) Han är säkert gärna med och tittar på då mammsingen städar.. Hehe..
Får se hur de blir imorgon.. Har en del annat som man ska göra..!
Önskar ibland att man kunde knäppa med fingarnar och vips så var saker & ting klara. Det hade väl varit nått? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0