Bildbomb

Kan slänga in lite bilder som jag tagit idag på lilleman..


Så här höll han händerna större delen av tiden han låg & sov ute



Visst ser de varmt & mysigt ut? Man vill ju bara krypa ner!


Den fina fot- & handavtrycktavlan som vi fick av Anna J. Blev så himla fint! :)
Syns dåligt på bilden, men just under handavtrycker står de : Elis 25/12-10. Då han blev prick 3 månader! vilket minne att ha en sån tavla! :D





Nu kommer en massa bilder då han låg på golvet & lekte med sina leksaker från Goboken. Tycker de blev en del lite "läckra" kort då jag tog då han tittade in i spegeln i en bok..
Huvudet ser lite konstigt ut.. Men är ju för att spegeln är inte helt slät & sen ligger han ju ner så allt "dras" ju ner ;) haha...





Ser ut som han försöker nå sig själv ;)



Bollen är ganska god att äta på




Jag fullkomligen älskar denna bild!! Haha.. ;) Detta är vår lilla spexapa


Älskade Lille Pojk!


Denna speldosa/leksak från stora morbror är en av favvosakerna



Så där nu har ni fått lite bilder på lilleman.. ;) titta & njut! Jag kan inte sluta se på honom -Han är mitt allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0