Året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fött en helt underbar son!

Har du några nyårslöften?
Japp det har jag.. Oftast brukar löften inte hållas.. Men jag ska verkligen försöka iaf!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jodå det var några stycken som blev de :)

Vilka länder besökte du?
Inga alls 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
18 Januari - då vi fick positivt på graviditetstest
12 April - Ultraljudet, då vi fick se vår lille krabat! Helt magiskt ♥
25 September - Då Elis kom till världen!

Vad var din största framgång 2010?
Har nog bara en framgång för år 2010 & det var att bli mamma! En helt fantasiskt upplevelse

Största misstaget? 
 Vet inte om jag gjort något stort misstag? Skulle jag komma på något, så är jag nog tyst om de..

Bästa köpet?
Finns många. Men måste nog säga att det är alla sakerna till elis!

Vad spenderade du mest pengar på?
Alla saker som vi köpte inför Elis ankomst

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familjen, vännerna & den dagen elis föddes. Elis förgyller mina dagar!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Sonja Alden - Välkommen hem - Mamma tipsade om den låten då vi låg i sunderbyn och skulle få komma hem.
Sjukt fin & riktigt bra text! Direkt jag lyssnade på den så bestämde vi att den kommer spelas på dopet


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit mycket gladare detta år! Nog för att jag varit glad de övriga åren också.
Men 2010 innehöll så mycket mer lyckliga saker som hänt i mitt liv! Visst har de funnits ledsna stunder också. Men de glad väger upp de ledsna

Vad önskar du att du gjort mer?
Vet faktiskt inte.. Kanske visa/säga till de människor omkring mig hur mycket jag uppskattar, värdesätter och älskar dem

Favoritprogram på TV
Grey´s Anatomy, Desperate Housewife.. unga mödrar

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var bara hemma & firade. Nära och kära kom för att fira mig. Hade en trevlig dag iaf :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Oj... ingen speciell stil faktiskt.. min egna ;) Sköna och bekväma kläder mot slutet av graviditeten, då inte jeans satt så skönt under magen..

Den bästa nya personen du träffade?
Kan nog alla räkna ut vem det är.. ;) Elis såklart! ♥

Elis & sin nyfådda mjukisråtta



Gott nytt år önskar Elis & Jag - God fortsättning! :)

Bild: strax efter 12 slaget. Elis bara älskade raketerna, blev ju så fina färger på himlen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0