Vad tror ni? gissa

Imorgon så ska vi på Bvc - på 5 månaderskontroll & Elis ska få sprutor.. Ogillar sprutor - jag! :P Får se hur det går för Elis denna gång.. Förra gången grät han bara just då dem spruta i benen. Sen var de klart. Då var han glad igen... :)

Ska bli spännande att se vad han väger & hur lång han blivit. Vad tror ni ?
Sist vi var på kontroll så vägde han 6200 g & var 63 cm lång

Jag tror han väger 7 180 g & är 66 cm lång.. Känns som han vuxit massor på denna månad! Så de ska bli spännade att se om man ens är i närheten av min gissning eller om jag är totalt ute och cyklar! ;P

Elis är så duktig nu att han håller flaskan mer eller mindre själv numera.. Ibland får man hjälpa honom och fixa till flaskan.. Men lägger man till honom på golvet eller i soffan/sängen, och ger han flaskan så ligger han och äter själv.. Fast de är ganska mysigt att sitta & hålla honom ändå medans han äter, fast han håller själv :) Mysgrabben! Håller man han i famnen då han äter så gillar han att ligga & ha ögonkontakt med en. De är Kärlek! ♥
Så har han gjort sedan han föddes - Ha ögonkontakt när han äter. Är såå mysigt!
Jag älskar min Son mer än allt annat!! ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm jag gissar att han väger 6975 och är 65.5 lång. Tänkte gissa på 66 men det var lite trist eftersom du redan hade gissat det ;)

2011-02-20 @ 23:51:05
Postat av: Sandra

Vagnen blir 90x48x40 ihopfälld. Tar man bort hjulen som är jättelätta att klicka lös tar den mindre plats.



Jag sätter nog ut den på blocket idag. Hör av er om ni skulle vilja köpa den=)



Med oss är det bara bra förutom att Wilma är sjuk igen=/ dessa förkylningar.... Det känns som att hon varit sjuk hela vintern.

Spännande att åka till bvc. Jag tror han väger 6890gr och är 65 cm lång=)

Kram

2011-02-21 @ 09:33:17
URL: http://sandrafjallstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0