Planering...

Försöker få ihop någon slags plan i mitt huvud över detta med dopet och bröllopet.. Men det är som det tar stopp.. vet inte vad det är.. just  nu sitter jag och försöker knåpa ihop & välja ut vilka låtar jag/vi tänkt ha i kyrkan..
just nu har jag 4-5 låtar jag vill ha under själa bröllopet.. men såå många låtar kan man väl ändå inte ha? då blir det alldeles för mycket.. Så att nu sitta och välja ut är ju det svåra..
Sen har jag 3 låtar som jag är så kär i - och dem vill jag ha under dopet.. Men känns inte som man kan planera än detta med låtar då man inte riktigt vet hur det hela kommer se ut. Eftersom vi inte haft något samtal med prästen än.. Vet inte när det kommer bli heller.. ? får väl se vad som blir. Ska iallafall försöka nu att välja låtarna. då är jag en till bit på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0