Någon duktig? hjälp sökes!

Jag har ju nollkoll på detta med bloggdesign och hur man skapar kategorier...
Har gjort två nya kategorier: Bröllop & dop - Gravid med Elis
Men hur sjutton får jag dit alla inlägg från graviditeten UTAN att måsta spara och publicera om dem?

Sedan undrar jag om det är någon där ute som läser min blogg som är duktig på att göra om design på blogg? Har ju haft denna nu ett tag & känner för att uppdatera den. Men jag kan verkligen INGENTING!
Så snälla, hjälp mig någon!


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja är ju inte super duktig, men kan ju lite iaf ;)

2011-02-04 @ 14:26:21
Postat av: Madeléne

Jag kan hjälpa dig, bara jag får tag på en dator senare :)



Angående kategorierna tror jag att man måste publicera om dom för att dom ska komma i rätt kategori!!

2011-02-04 @ 17:46:38
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0