Inge vettigt..

idag har jag egentligen inget vettigt att förtälja i bloggen.. Dagen har inte bestått av så mycket alls faktiskt..
Tagit mig en promenad med sandra idag :) Inte någon super lång eller speciellt läänge då kylan bet i kinder.. Men trevligt var det att komma ut & i trevligt sällskap! :)

Elis fick äta lite broccoli & potatis idag, har han gjort 1 gång tidigare utan grimaser eller så.. Men idag gjorde han världens grimaser efter varje tugga, tror inte han tyckte de var speciellt gott idag.. Trots grimaserna så gapa han efter mer ;) Gjorde så att jag doppa varje tugga i lite päronpureé. Knappt så man såg de, men då åt han utan att göra nå grimaser :P sötis.. hihi.. Vet inte vad de var som gjorde att han grimasera idag då han åt förra gången utan de.. Nåja. De där är väl olika, så är de nog för oss vuxna med ibland :)


joo osså har jag sytt en till dregglis idag.. hihi ;)
på våran promenad idag, så gick vi förbi hemma och jag letade efter nå fler tyg som jag kunde använda.



Framsida






Baksida



Kanske inte är så himla roliga blogginlägg just nu från mig. Men att göra dregglisar är som det jag håller på med om dagarna då tid finns. Är ganska kul göra dregglisar fastän dom kanske inte är världens finaste, men dom duger för oss :)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

mysigt med dubbel dop/bröllop sådär =)

2011-02-14 @ 11:31:51
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0