första gången för mig..

Nu ska jag tala om för er mina vänner.. Att jag, Evelina Laestander ska till att sy.. Jag ska prova mig på att sy dregglisar, för första gången!.. Hur detta kommer att sluta vet jag inte.. Kanske kommer det gå bra eller så slutar det med att alla tyger m.tillbehör åker ut i snön ;) Då det inte går som jag vill..
Jag är inte speciellt duktig då det gäller det kreativa eller pyssliga sidan.. Jag är väldigt dålig på sånt!
Går saker och ting inte som jag vill, då ger jag upp, väldigt lätt.. tyvärr..

Just nu så håller jag på att rita upp mallar för att göra dregglis...
Jag återkommer senare med hur det gick att göra allt detta.. mallar och sy m.m... Eller om ja blir så irri att jag inte ens nämns göra ett inlägg ;)

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0