Brudklänning!

Åkte med Bea hem till piteå i tisdags och kom hem igår.. Skönt komma hem till mamma & hälsa på :)

I onsdags efter mamma slutade jobba så åkte vi in till stan & kikade på brudklänningar.. Provade väl 4 st. Men blev helt förälskad i den första klänningen som jag provade :D Såå... Jag köpte den! Nu har jag den här hemma. Och kan inte mer än längta ihjäl mig tills juni!

Klänningen som jag köpte satt så himla bra. Den hade drapering över magen, så man ser inte "hänget" man fått efter graviditeten.. Sen  är de snörning baktill, så det gör att man får former & gör att man ser lite smalare ut. Helt perfekt! Kände mig så himla vacker i den!

Närmare sommaren så ska jag tillbaka till butiken för att återigen prova den, tillsammans med skorna o sånt till. För att se om de behöver sys till något. Sen ska jag prova någon slöja till också.

Det börjar kännas mer verkligt! Jag ska gifta mig :D Inte hade väl jag trott jag skulle gifta mig! Att jag skulle få stå där i butiken och prova så fina klänningar! Helt otroligt - jag längtar! :D

Allt fler pusselbitar börjar falla på plats gällade dopet & bröllopet. Har nog bestämt klart vilka låtar som de ska bli - tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

1800kr hade vi tänkt. Tror nypriset var kring 2500kr. Intresserad?=)

2011-02-20 @ 17:19:57
URL: http://sandrafjallstrom.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja den är riktigt fin! Vi är nöjda med den men känns bara så onödigt att ha massvis med vagnar när vi nu är i behov av en som tar lite mindre plats. Hör av dig om ni är intresserade! Tror vi ska sätta ut den på blocket snart. Glömde skriva att det följer med en åkpåse och regnskydd till vagnen också. Så otroligt roligt med bröllop=) Hoppas ni har det bra! Kramar

2011-02-20 @ 21:01:53
URL: http://sandrafjallstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0