Besök

IDag så blir de fullt hus. Ska bli så roligt. Sandra med sina två söta flickor kommer & så får vi fin besök från Arvidsjuar av Malin med sin lille pojk Vide :) Roligt roligt!
Tråkigt bara att vädret ska vara så trist! Snö, snö & snö. Kan det inte sluta snöa nu? Jag gillar snö, men någon måtta får det ändå vara på detta snöandet!
Undra vad vi ska komma och hitta på för roligt idag =)

Igår var jag ju ute på en promenad.. Och när jag väl bestämde mig då jag hade varit hem till vårat hus för att se över om vi fått någon post.. så fick det bli en liten längre promenad.. När jag då hade kommit igång med att gå och skulle vända hemåt för att göra middag, det kände jag att jag inte ville. Var en sådan stund igår då jag hade kunnat gå & gå & gå & gå.. Fästan kylan bet lite i kinderna o blåsten gjorde sitt så var det så otroligt skönt att vara ute!
Fast då vi kom "hem" så blev det skotta snö på gården.. Då blev det ju ett extra litet träningspass.. Hihi..

Lchf går fortfarande bra för oss.. :) Ska bli spännande att se hur denna vecka ser ut på vågen.. Har en känsla av att det inte är bra iaf.. Då den röda veckan har infunnit sig så känner jag mig uppblåst som en ballong & som att alla mina kilon jag gått ner har lagts på igen, fast jag inte nästintill inte syndat något!
Kan det vara så att man går upp under röda veckan? ;P

Nej nu kommer mitt främmande. Så tjingeling! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0