Barbaflink & Igelkotten

Iförrgår på morgonen så låg jag & lilleman o bara myste & busa i sängen innan vi gjorde morgon.
-Då Elis föddes så fick han En liten barbafigur av oss, Barbaflink :)


Varje morgon så ligger han o pratar med den där & drar o gnager i den.. Sötis.. Så iförrgår morse så var de en liten fight med Barbaflink ;)







Fick inte med den riktigt fighten med barbaflink.. ;) Men han ligger o drar hans armar åt alla håll & kanter.. Hihi..


Här är några bilder på Elis då han tar sig an igelkotten - igår morse.. :) Den fick han av sin farmor då han föddes.




Hej hej på dig igelkotten



nu du...


Kom an bara .. ;)



Det finns inget bättre på morgonen än att ta över lilleman från sin säng & till "våran" säng & busa o mysa med honom! Han är så himla go & alltid glad på morgonen! :)
När han vaknar så hör man hur han ligger och pratar med sängmobilen eller med något av alla gosedjur han har i sängen & sen så "skriker/gnäller" han till då han vill vi ska vakna & när man då vaknar & tittar på honom så ger han en världens underbaraste leende! :D Man kan inte annat än bli glad då!
Det finns inte ord så det räcker för att beskriva hur mycket jag älskar Elis! Han är de bästa som hänt mig & macke! Det är nu våra liv har börjat på riktigt! Och jag älskar det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0