Fullrulle

Denna vecka som gått har jag och Elis haft en hel del mer saker inplanerat än vad vi har andra veckor.. Tror vi haft minst 1 sak att göra varje dag.. :P och imorgon blir de sista dagen vi har något inplanerat, förutom helgen då :P

Jag vann en utlottning på lensway,- som delade ut 2000 st glasögon.
Riktigt kul må jag säga :) så detta resulterade i att jag måste till optikern för att göra en synundersökning. Så jag och elis drar iväg till grannkommunen imorgon. Och medans vi liks är där så inväntar vi moster Emelie som kommer med bussen. Så får hon åka med oss sista biten ;)

Måste ju berätta, igår fick jag & Elis följa med bea till sitt Bm-besök. Och där fick vi lyssna på deras bebis hjärtljud! <3
Man blir alldeles varm inombords så otroligt fantastiskt en sån sak är! :)
Jag tackar än en gång att jag fick följa och lyssna på bebis :)
Kan då säga som så att Elis han var verkligen fundersam över vad som egentligen pågick. Jag undra vad som snurra runt i hans lilla huvud just då.
Han var helt fascinerad över då Bm mätte hennes magmått, och då vi lyssna på bebis.. Samtidigt som han var väldigt fascinerad och bara stod blixtstilla och titta, så skulle han även checka av med Bea så att hon var okej och mådde bra. Går inte förklara hur han höll på och så. :P han va iaf gode söt :)


Nej nu ska jag kila och busa med den lille. Även idag ha vi grejjer att göra på schemat.

Ha en bra dag allihopa!

Pepparkakshuset som jag, syrran och minsta lillebror gjorde i Piteå


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jaa, de är sjukt hur en del beter sig.

jag tror inte dom tänker alls.! :/ Sanna höll också på att köra in i röret. Dock så vet jag inte om hon körde före eller efter oss. Man kan ju hoppas att de inte satt upp de igen.!!

Ska se om de ligger där senare. Ska ut ikväll!

2011-12-08 @ 15:11:36
URL: http://jenniamelia.blogg.se/
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Nu är min fjortonde jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/december/jultavling-14.html

Kram // Millah

2011-12-09 @ 01:38:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0