Beställning..

Har gjort ett inlägg för länge sedan om att vi samlar poäng genom olika barn produkter.. Sist vi hade samlat ihop tillräckligt var genom Libero (liberoklubben) & kunde då beställa hem en morgonrock åt lilleman.

Nu har vi samlat ihop tillräckligt med etiketter/koder på barnmatsburkar från Nestlé & där har vi då registerat in varje burk som haft en speciell etikett/kod på locket..

Så efter typ 1 års samlade av dessa etiketter har vi fått ihop tillräckligt för att klicka hem en Fotobok + en almanacka. Så detta har jag suttit och knåpat med i typ 1 månadstid för att få ihop något som vi är nöjda med..

Så ikväll blev jag äntligen klar med hur vi ville de skulle vara i bok & almanacka.. Så nu är de hemklickat & dimper väl ner i postlådan om någon dag eller vecka! :)  Det ska verkligen bli spännande att se hur de blev.

Varifrån man fick göra beställning på dessa saker var på The Emotion Company´s hemsida. Detta är ingen hemsidan jag kände till innan vi började med insamligen av koder. 

Då jag var in där första gången så kände jag bara Bläh.. usch vad krångligt för att göra bok & almanacka.. mycket flikar och olika grejjs för att få ordning på nånting.. Men efter jag studerat sidan ett tag och "lärt" känna den så är den faktiskt helt okej :)
Men jag kan inte ge något slutgiltigt omdöme ännu, vill först få hem sakerna innan jag kan ge den en riktig OKEJ stämpel! :) Jag hoppas verkligen att slut resultatet av bok & almanacka blev riktigt bra! Jag längtar tills dom kommer hem till oss! :D


jag kan rekommendera att samla på olika etiketter och koder om man köper mycket av vissa produkter, så att man kan få ihop till en fin premie eller sådär :) Självklart gäller de ju att dessa olika produkter/märken har kampanjer som pågår & att man då kan spara koder och så , annars lönar de ju sig inte att spara på koder/etiketter/streckkoder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0