Äcklad!

Usch...bläää.. huvva!! De är de enda jag kan säga om denna upptäckt jag gjorde idag... fy..!!


Jag och elis har hunnit vara ut på samhälle en sväng nu tidigt på morgonen :P
så...


Just nu gör vi inte så mycket. han tittar lite på djungelhjul och jag sitter här och fördriver lite tid.. Ska väl snart gå och busa lite med honom i sitt rum innan de är dags för lunch och sen sovar stund för honom..


Sedan har jag gjort en liten update i Inlägget om : Lite Elis Önskningar..
Så ni kan ju kika in där. är lite saker som försvunnit därifrån..


Ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Men jösses människa...berätta vad det var för äckligt du upptäckte! NU blir man ju nyfiken! Kan det vara nått från råttor eller?

2011-12-06 @ 17:03:55
URL: http://www.alpacka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0