19/12

Ingen resa till Arvidsjaur idag.. Verkstaden hade inte fått in sakerna idag.. Så på onsdag blir de att åka dit.. Vad vi då vet..

Skrivit på pappren idag om Dagis, så imorgon skall de lämnas in..

Imorgon så kommer min syrra hit.. & på onsdag så börjar hennes intensivkurs på 2 veckor med körkortet :)

Här på eftermiddagen så har jag suttit och skrivit ner en packlista.. Så man inte glömmer de viktigaste... Men känner jag mig själv rätt så har jag ändå glömt något :P

Gjorde ett försök att städa iordning i tvättstugan - som ser ut ett bombnedslag..- men jag gav upp.. hade en liten grabb som hjälpte till.. Jag ordnar & lilleman river ut de man ordnat.. Så de känns som meningslöst. Nu när han strax somnat så kan jag göra ett nytt försök ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0