undra om.. ?

Sitter och funderar på om jag ska lägga upp en liten önskelista här i bloggen om vad "Elis" Önskar sig då han fyller 1 år..
Bara lite så där inspiration & tips.. Vet själv hur svårt de är att hitta presenter åt folk!

Vad tror ni, vore en önskelista bra ?

guuuud vad tiden går fort! snart är våran lilleskrutt 1 år! Bromsa tiden NU tack!!!
Den här tiden förra året så gick jag hemma i väntan på att vårat beräknade förlossningsdatum skulle komma. Bara gick hemma & myste på, njöt av bebismagen. Ställde iordning allt inför den lille.. Jag bara njöt av sista tiden innan de var dags.

Och här sitter jag ca 11 månader senare, men en liten livlig charmig kille som förgyller våra dagar ♥ Snart 1 år! Vår lille kille. Tiden bara springer iväg.

Morbror Sebbe & Elis - i lycksele


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0