sjukt nöjd!

Jag är så sjukt nöjd över hur min blogg ser ut nu! :) Tänk om man kunde detta själv med att kunna designa, men det kommer jag aldrig ens lära mig. Så därför är jag så grymt glad varje gång jag får någon som gör om min sida! Och denna gång ställde denna snälla tjej upp, Hanna Dahlberg, Hennes blogg finner ni HÄR! :) Tack tack tack ska du ha för att du gjort så fint!

Helgen har spenderats i Piteå. Jag och lilleman som åkte iväg, fick även sällskap att Elis morfar som också spenderade helgen där. pappan i huset stannade hemma för att fixa och dona lite i garaget och så.

Fredagen så tog vi oss iväg till piteå ovanligt tidigt för att vara oss ;P då vi kom fram så blev de shopping på stan tillsammans med min syster & maken min :) Så nu har vi gjort bort presenter åt lilleman.. :)
på kvällen så drog jag, syster och mamma iväg på Bio och såg på "jag saknar dig" Gud så bra film de var! rekommenderar den! Tårarna bara rann efter kinden.
Senare på kvällen så myste vi ner oss i soffa,fåtöljer i inglasningen och såg på "Hur många lingon finns det i världen"

Lördagen innehöll en hel del fotboll. Såg på lillebror som spelade, sen blev de åka iväg och kika på syrran som spela fotboll. Sen åkte jag och lillebror iväg och kikade på barnenshus där de var lite rea grejjs. 50 % lördag och söndag var de 75 %.. Så checka av läget och vänta en dag..
på kvällen hyrde vi nå filmer och såg, "den som dräper" & " i spit on your grave".. första filmen kan man jämföra med typ "beck" & "wallander". den andra filmen var en brutal film med grymt äckliga scener!

söndagen, åkte jag och syrran in till barnens hus typ en halvtimme innan dom öppna.. Stod och "hängde" på låset :P men nog finns de ändå fräcka människor som trängs ändå! Nåja inte för att de var någon panik för min del.. men ni skulle sett, när dörrarna öppnades så sprang folk in, roffa åt sig en kundvagn och bara öste ner grejjer i vagnarna - de rent vällde över vagnar så mycket saker dem tog!
Nåja, jag & syrran gick lugnt in och tog de jag tänkt. Blev ett nytt spjälsängsset åt honom + två nya bäddset. och en typ hög korg för att ha lillemans leksaker i.
hjälpte även till med att lasta av ved och forsla det till ladan & för att sedan trava veden..
på kvällen så for vi och hyrde nya filmer.. :P "den som dräper 1" - såg 2:an före 1:an.. hehe.. osså hyrde vi "life as we know it" & " Trust".. alla var riktigt bra filmer, dock hann jag bara se halva trust innan jag blev för trött och la mig..

idag blev det då hemgång.. Men snacka om träningsvärk i kroppen! öm typ överallt.. Inte skojj sitta i en bil då..kände mig stel som en pinne då vi kom hem.. :P haha..

sådära.. nu ha ni fått en liten update om vad som hänt i helgen. Har varit en riktigt mysig och trevlig helg hemma i piteå. Som alltid! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0