Om jag ändå kunde...

Jag har en skiva där jag har photoshop.. Och har alltid tänkt jag ska fixa och trixa där för att lära mig hur programet fungerat. Men har det blivit av? Nej!

har haft PS (photoshop) installerat tidigare, men aldrig fattat mig på hur de funkar egentligen. Är säkert super lätt?
Sen så formatera vi om min dator, skivan lades bort nånstans då vi hyrde ut huset & nu finner jag inte åt den.
Så nu har jag inte PS längre på datorn..

så nu har jag gett upp hoppet om att ens kunna lära mig & förstår PS..

hade tänkt försöka mig på att göra någon slags bild med lite av de saker som Elis önskar då han fyller år. Men ska nog be min syrra om att knåpa ihop en sån bild ;) hihi..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, tack! :)

Nja, varje gång jag gör om i bloggen tar det typ en dag eller mer eftersom att jag ALLTID hinner glömma bort hur man gjorde plus att det tar sån tid att få allt att stämma :P Men stt göra en header åt dig eller så går ju ganska snabbt att fixa och är rätt så enkelt, så det skulle jag kunna göra :)

2011-08-23 @ 21:58:08
URL: http://hdahlberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Maila mig lite bilder så kan jag ju pillra med det då jag har tid (typ när som helst eftersom att jag ändå bara sitter hemma haha)! :) [email protected]



Är det några speciella färger eller sånt som du vill ha så säg till :)

2011-08-23 @ 22:45:21
URL: http://hdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0