maxflåset...

Vi började dagen med att spendera den ute - Hela dagen!
Lilleman sov i vagnen & jag passade på att sola mig. tycker jag fått bra med färg ändå. för att vara jag.

mamma gillar att pussas.. vilket elis inte verkar att göra ;) goplutt!






heeej pappa!!


eftersom gräs kan vara lite "obehagligt" så är de denna krypstil som gäller på gräset..






nu ikväll så åkte vi ut till Ånge, där det var de årliga maxflåset. varje gång jag tänkt vara med så har vi alltid varit borta. Men inte i år. Så då min kusin mariana var och hälsade på i måndags så bestämde vi att vi skulle ta barnvagnarna och gå. Skoj!
Så vi anmälde oss - eller rättare sagt , vi anmälde  våra barn!
jag & elis fick nr.7.. kl 19 gick startskottet.. jag & elis, mariana & hugo, adam & jenni m. lukas gick tillsammans. de var riktigt trevligt.
1 km var de som gällde för barn.. så längre fick inte vi gå med barnen ;P
när vi närmade oss mål så tog jag upp Elis ur vagnen och han fick gå den sista metern in i mål.. Han undra nog vad som pågick egentligen..




en trött grabb efter promenadrundan..



Tog foto på våra barnvagnar med nr. och vi kusiner o barnen.. ska fråga dem om jag kan lägga upp bilden.. Tycker de va ganska läckert :) Osså kul att ha bild på oss m.våra barn :)



tyvärr kunde vi inte vara kvar framtills prisutdelningen eftersom Elis var så trött. och jag hade inga saker med mig för att kunna göra kväll för honom.. Så blev att packa in sig i bilen och bege sig hem.. Gammelfarmor fick ta ett pris åt honom - som blev en "transformers" tror jag..

Lillgrabben var helt utslagen, han hann somna på vägen hem.. Så macke fick komma och hämta ut han från bilen och göra han nattklar på en gång medans jag ordna vällingen.. och nu sover han som en stock..

tror jag också ska ta och krypa till kojjs.. känner mig smått sliten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0