jag vill.. jag vill...

Jag vill verkligen till utlandet nu!! Någon vänlig själ som vill betala en utlandsresa åt mig ? ;)

Vet inte varför, men de senaste veckorna har jag bara längtat efter en utlandsresa.. Skulle vilja åka iväg tillsammans med min älskade lilla familj! Eller bara jag & Macke.. Fast vet inte om jag skulle klara av att lämna lilleman hemma.. Mammahjärtat skulle sakna han för mycket!
Eller så skulle jag vilja åka till utlandet tillsammans med min lillasyster, skulle vart skojj! :)

Känns som att vart man än tittar så handlar allt om resor. På tv, på internet,tidningar m.m.. Det gör ju inte att man längtar mindre, eller?

Några ställen som jag skulle vilja åka till - fråga mig inte varför just vissa av dessa ställen, men de verkar så fint & härligt.
Men de är iaf till : Thailand, Mexico, Kroatien, Hawaii.. jaa där har ni några.. Men skulle även vilja till typ : Kanarieöarna, turkiet, grekland, jamen typ sådana "vanliga" ställen..

Meen..  jag kan ju fortsätta drömma på.. För jag lär inte ta mig iväg...suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0