dop & bröllop

som jag skrev igår så blir de dop och bröllop imorgon. en fullspäckad dag med andra ord. men de kommer bli så trevligt! :)

Jag åkte in till affärn idag och inhandlade mig klänningen jag skrev om.. Fick låna nå sjalar av bea idag, så blir att ha en sådan för att bryta av allt svarta.
hittade en sådan fin kortärmadkofta där på affären.. Dock kosta den 600 :- ! egentligen förstår jag inte hur priset kunde vara så dyrt för den... Den var inte såå speciell.. nåja.. Blev då inte att köpa den.. bara klänningen, och jag känner mig riktigt fin i den.
köpte även strumpbyxor med "slimfit" Så de ska dra ihop allt som väller hit o dit ;P
trodde ärligt inte sådant funka, men då jag prova dem så fick jag allt se att det gjorde de minsann!

nu ikväll har jag provat klänningen tillsammans med smycken och det jag ska ha.. bara frisyren kvar att fundera ut hur man ska ha.. lutar åt att ha de uppsatt. men jag vet inte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0