Bea & Manges bröllop

I lördags var de som sagt en fullspäckad dag, med både dop & bröllop. en helt kanon bra dag!
Blödig som jag är, så blev de några tårar både på dop och bröllop.
Jaa! jag vet.. dop.. Kanske inte vanligt man fäller en tår på dop..
Men jag tycker dop är så fint! Och sen prästen som hade dopet, han har ju så gudomligt fina och bra tal.

när dopet var klart, var de bara bege sig hem för att byta om till bröllopet och tllbaka till kyrkan och sätta sig igen.. =)

Våra vänner bea & manges bröllop var så fint, dom var så fina! hela tillställningen var fin! även här kom en och annan liten tår. Sedan berättade ju prästen som efter vigseln och de var klart. att dom vänta tillökning. =) Så kul, jag är så glad för deras skull! :D Stort grattis mina vänner!
åhh hela vigseln o allt var så fint!!

Bröllopsmiddagen var riktigt god, kvällen var trevlig & bra. allt var kanon :) Rolig kväll.

var var även barnfria efter middagen, då elis mormor kom från piteå för att hjälpa med skötning av lilleman både lördag kväll och de 3 nätterna jag jobbat nu. Tusen tusen tack för hjälpen! guldvärt har det varit! :)


Tänkte att jag lägger upp lite bilder från deras bröllop
(Är de någon bild som skall tas bort, säg till så tar jag bort den!!)



I väntan på sin vackra brud..



bruden som leds in av sin far..



Tärnorna..




Dags för en sång.. Otroligt fin låt..



Själva vigselakten...





Nu är ni Man & Hustru - du få nu kyssa bruden :)




Lite gruppfoto innan utgångs..







Vackra brudparet!



lite riskastning ;)














Snacks på medan i väntan på brudparet..




lite dekoration...




Brudparets ankomst till medan..







Lite bilder från middagen..











Presentpåsen man fick innehöll : 1 huvudvärkstablett, 1 kondom och små godis ;)



Elis presentpåse, som bestod av en liten leksaksbil & majskrokar =)



tavlorna som de fick måla under möhippa & svensexa



Lek - typ "absolut överens" ;P



En bild på min älskade Man.. ♥





den fina bröllopstårtan..







bruden..




dags för bröllopsdansen..






senare under kvällen blev de att skaka rumpa på dansgolvet ;)






& där tog mina bilder slut för kvällen..



tack för att vi fick vara med på ERAN stora dag! Ni var så fina & allt var så himla bra.
Grattis igen till er mina vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Va fint du skrivit. Vi som ska tacka för att ni ville komma :-) kram kram

2011-08-10 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0