Vinst från bröllopsmässan!

Har ju glömt kanske att berätta att jag har ju vunnit en sak??
Som jag skrivit tidigare så har jag ju varit på en bröllopsmässa i piteå.
olika företag var ju där och visade upp sina produkter m.m. och visa hade tävlingar.. Gick förbi ett ställe där dom hade massa underkläder & en tävling man fick vara med i. Tog en lapp och fyllde i frågorna som fanns där.. stoppade i lådan.. Och tänkte "Jajja, bland alla dessa som är här så kommer jag aldrig vinna nå, jag som ALDRIG vinner på såna här grejjer man stoppar i en låda, och dom drar vinnaren senare"
För någon vecka sen fick jag ett samtal av kvinnan som satt på mässan & berättade att jag vunnit dragningen..
Det innebar alltså att jag vunnit en underklädesvisning hemma hos mig. Men jag blev så paff i telefon så jag minns inte om hon sa att jag vann nå underkläder eller pengar att köpa underkläder eller om de bara var en visning.. Och sen minns jag inte heller vad som stod på lappen då jag tävlade om detta..
Men rimligtvis borde de väl vara något mer än bara en visning? Nåja, återstår att se.

Kvinnan berättade att hon kommer hit från piteå och visar lite olika underkläder.. Så jag ska bjuda in minst 4, max 6 tjejer jag vill ska få vara med.. :)
Så i början av juni ska detta ske, ska bli spännande se vad detta är.. haha..

som sagt jag blev ganska så paff då hon ringde.. Förstå, jag har vunnit! Hur stor var den chansen ens.. ? :P haha.. jag är lite paff ännu..


Kommentarer
Postat av: sofia

vad roligt! =)

2011-04-16 @ 15:31:46
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0