Vad tycker ni?

Ibland funderar jag på om jag ska ha kvar min blogg eller inte...
Egentligen känns det ganska meningslös på något vis.. Men jag vet inte..

Är den värt att blogga eller ska jag lägga ner allt? Det är vad jag funderar mest på nu..
Har ju fått en hel del läsare.. Och det tycker jag är SUPER ROLIGT!! Att så många vill läsa & följa min blogg.

Men ibland känner jag mig totalt oinspirerad att skriva.. Har säkert en del saker jag skulle kunna skriva mer om.. Om vad Elis pysslar med, vad vi gör om dagarna.. Men.. jaa.. Jag vet som sagt var inte...

Ni är ju ändå över 40-50 st Unika läsare som är in mer eller mindre varje dag.. Min blogg har allt mellan 40-100 sidvisning om dagen..

Vad tycker NI? Är min blogg så intressant att det är någon idé för mig att blogga vidare? Eller är de lika bra stänga ner den & sluta blogga..?


Kommentarer
Postat av: Emma Stenberg

Självklart ska du fortsätta blogga :)

2011-04-12 @ 12:32:44
Postat av: Anna

fortsätt blogga!!! Annars får jag ju aldrig veta vad som händer ;D

2011-04-12 @ 21:10:05
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0