vad att göra?

Alltså ibland är jag lite i valet och kvalet hur jag ska göra...
Nutrilett eller inte.. Fördelen med nutrilett är ju att man äter "mindre" det är
sina 2,5 dl 3-4 ggr per dag(för min del)
Meen då känner jag ibland ett sådan sug efter att få tugga något... Ät nå vanligt.. Om ni förstår hur jag menar..
Nutrilett är egentligen inga problem alls på det sättet.. Men saknar "tuggandet"

har ju hållt på med nutrilett i 1 vecka nu - jag vet - inte länge! Och helgen blev lite som den blev.. Inte nästan nå Nutrilett... Men åt istället mindre när jag åt vanligt..

Så min tankar har gått till om jag kanske skulle gått över till att köra på LCHF igen? Det funkar ju faktiskt bra för mig att gå på Lchf, då får man ju dessutom äta som vanligt nästan..
För nu har jag, förhoppningsvis kommit igång med att röra på mig ordentligt!
tänkte köra orbitreek mån, ons, fre och promenader tisdag och torsdag..
gör ju inget om man promenerar de dagar man kör på maskinen också =)

Nee så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra.. Men nånting måste jag iaf göra för att hålla kg nere..
Just nu känns de bara blääää

What to do?


Kommentarer
Postat av: Hanna J

Nutrilett finns ju som kycklingsoppa, helt ok faktiskt om man saltar lite. :-) Jag tycker att vecka två brukar kännas seeeg. Hang in there!

2011-04-06 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0