Påsken i bilder

Istället för att göra ett inlägg om hur vi hade det under påsken så lägger jag in bilder på det =)
Skrev ju faktiskt igår vad vi gjorde under påsken & jag har väl egentligen inget mera att tillägga..


Elis sitter redo för sin allra första pulktur bakom skotern



Han hade det gode så härligt där han låg i pulkan och sov



Pimpling pågår, jag fick sammanlagt 4(?) aborrar på 5 dagar ;)


Jag försöker lära sig hur man tar & håller en abborre utan att "sticka" sig på ryggfenan


Nuså! Meen han fuskar genom att ha handskar på sig! Det är ju ingen svår sak då att hålla en aborre och inte sticka sig.. Fuskis! ;)


Bästa ställer någonsin att sitta ute och grilla vid på sjön! :)


Bild på västra mullejaur - sjön - Erkänn härlig! ;)



Grillade även våran fiskefångst - Gott!
Fiskarna som fick offra sig hette : Bertil, Svea & Ida


Emelie & Sebastian, i fullhuggning att äta fisken



Avslutar dagens påskbilder med en bild på min älskade Mamma! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha inte var det väl så snällt att namnge stackars abbarrn innan ni käka upp dom ;) fina bilder på fina trakter o fint folk!

2011-04-27 @ 16:31:09
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0