Nervös...

Jag börjar helt ärligt bli nervös nu inför dagen D... Känns som allt kommer bli en enda pannkakssmet av allt.. Kaos, känns de som de kommer bli!
Vill bara slita och dra mig i håret över detta!! Jag är nollad, blank.. ingen aning om nånting längre.. Suck jag ger upp! Lägger mig i sängen & aldrig mer kliva upp.. Så känns de.. nästan..

Jag blir galen.. en del saker som inte gått som vi tänkt... nae jag vet varken ut eller in nu..
Kanske drar till Las vegas & gifter oss där, enklast ;P
Nää men...

Åhh jag vet inte.. Usch ne ger upp detta inlägg.. Blir bara frustrerad just nu i allt jag ens tänker....

har iaf fått mitt löshår som jag beställt efter.. Så 1 till sak avklarad av 10000 saker..






Bilder lånad från: Google


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur ni än gör, så kommer det bli jättebra. Samma sak som jag sagt till Bea, hör av er om ni behöver någon hjälp, jag hjälper gärna till med något om du behöver lite assistans :)

2011-04-29 @ 13:18:22
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0