Natt & sömn

Då hade man jobbat klart natt för denna omgång.. Nästa gång jag går på är nästa onsdag.. Och då blir de lite fler dagar 4 dagar i sträck, sen ledig 1 och sen jobba 2 till..
Och då kommer min älskade lille grabb att vara ute i Mullejaur tillsammans med sin mormor & "Morfar", Morbröder, moster & gammelmorfar =) känner redan nu hur tungt det kommer att vara! Men jag kommer åka dit varje morgon då jag gått av natten (om jag inte är allt för trött) och vara tillsammans med dom, jag kan inte vara en dag utan honom! Mammas lillhjärta ♥ 
Elis ska kanske få uppleva de härliga skoter- & utelivet då :) Om nu skoterföret tillåter vill säga.
Oj vad han kommer att ha det mysigt och härligt där!

Idag har jag sovit riktigt läänge! Skönt de :) Vaknade först där kring 12 och gick på toa.. Men gick jag och la mig igen - trots att jag var hur pigg som helst efteråt. Men somna då om och sov till kanske halv 3?
Grymt härligt - känner mig riktigt utvilad!

Har just kommit hem efter att ha varit och handlat lite till middagen idag. Blir kycklingsallad! GOTT säger jag bara :)

igår skrev jag även en packlista för lilleman vad han ska ha med sig under påskveckan.. Förstår inte hur en liten kan behöva så myckeT? Eller egentligen är de väl kanske mycket " kan vara bra att ha".. Bättre det än iaf =)
Inte ens min packlista är sådär lång.. ;) haha..

Nu ska jag till att laga nå middag för jag håller på att hungra ihjäl!

Ställde mig på vågen idag förresten.. -1,5 kg på 5 dagar! :)  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är :)

2011-04-15 @ 17:01:17
URL: http://flisanlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0