Mysmorgon

Imorse hade vi verkligen en mysar dag i sängen hela familjen.. Elis vakna först där kring halv sju, han fick välling och ja bytte blöja på honom. Sen somna han om och sov till halv tio.. Och då vakna vi allihopa och bara myste i sängen. elis var så himla go :)
Sen blev det en massa bus.. Han är så underbar Elis! Och med sitt tandlösa leendet kan man inte annat än bli glad då man ser honom :) vilket man blir i vilket fall som helst, man blir varm i hjärtat av att bara se honom!
Sen hade Elis världens fight med Barbaflink ballongen som han fick på marknan.. Haha, han var ganska rolig och se på där han låg och sparka och försökte bita i ballongen & ibland skratta han så himla högt åt ballongen.. Sötis!

Kring 12 tiden så började vi väl röra på oss och klev upp och gjorde oss klara..

Och nu håller macke på att klä på Elis ytterkläder, för jag har tänkt mig ut på en promenad med vagn i detta härliga- blåsiga vädret.. vet inte hur  mycket de blåser ute, om de är blåsigt - oskönt, eller blåsigt - helt okej..

Verkar som grabbarna är klara nu. Så nu ska jag klä på mig också!

Tjingeling, ha en bra dag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0