Ganska tokigt..

Kan det har vart någon vecka sedan jag kom på mig själv... Sen Elis kom har jag som inte haft samma tid att fixa till mig.. aldrig för att jag har varit så uppsnufsad innan heller... Men då kunde jag pyssla om mig själv lite mer, fixa lite mer med håret, sminket osv.osv..

Men nu finner jag inte riktigt den tiden att fixa till mig.. Nu går jag ofta (i mina ögon) osminkad, håret ser väl ut som ett kråkbo ;) Hur mycket jag än duschar så luktar jag ändå kräk.. Ibland känns de meningslöst att ens duscha.. haha.. för lika fort som jag kommit ut och tagit på mig rena kläder så kräks lilleman ner dem.. ;)
mig gör de ingenting att tiden för mig själv inte finns som den gjorde förr. För Elis han är värd allt! Det är till honom all min tid går till ♥

Meen.. nu de lite mer roliga i detta.. Då min egen tid inte infinner sig som förr, så blir de vissa saker bortglömd.. Som t.ex att raka benen.. 
Hade väl varit på babysim några gånger.. tills jag insåg en dag innan vi skulle på babysim igen, att SHIIIIT vilka håriga ben!! Ser ju ut som värsta lurvenpajsaren... Jag som hatar att visa upp mina ben då dem är såååå orakade.. för det ser verkligen hemskt ut! Jag har alltså varit på babysim med dessa håriga ben! hoppas för gudarna att ingen människa sett dem ;P Blev att panik raka dem innan den gången vi skulle på babysim.. hihi..
Då jag duschar nu så tänker jag inte ens på att raka benen. Tiden finns helt enkelt inte!
Och nu till de roliga - tycker jag..

Att när vattnet gick, då satt jag ju på toaletten medans macke hämtade nå större bindor/blöjor som jag kunde ha medans vi åkte till piteå..
Jag slängde ett öga på mina ben där jag satt & insåg, SHIIIIT vilka håriga ben!! Snabbt som attan raka jag dom där jag satt, för jag tänkte att ska jag nu föda barn, så kan jag ju inte slänga upp ett par sådana där håriga ben i förlossningsstolen..
Fort var de gjort så var dem rakade o fina! ;P

Då hann jag minnsan raka dom, men nu "hinner" jag inte.. Haha... Jaa ibland är man allt ganska tokig..

Men som sagt, Elis får ta hur mycket tid från mig som han vill! Och det gör ingenting, för han är mitt allt!
Då får jag se ut hur jag vill ;) Men Elis ger jag all min tid åt! ♥




Bild lånad från : Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0