Främmande..

Imorse gick jag av mitt sista arbetspass för denna gång.. Blev totalt 6 nätter på 1 vecka.
Sov väl till ca 11 idag... Sen stöka jag och lilleman på ett tag.. Sedan var det grötdags och vilarstund för honom.. Så jag passade på att vila en stund till jag med.. Vaknade till av att macke kommit hem och låg i sängen och prata med elis som just vaknat =)
Fick då veta att vårat främmande var på väg redan! Han som sa att de inte visste först ;P Så jag tänkte att de var lugnt med min städning.. Men ack så fel.. hehe.. Bara att sätta igång att städa, vilket jag gör nu.. För NU har vi verkligen ett bombnedslag då påsken varit och man jobbat och haft fullt upp.. Så huset har blivit lite lidande under denna vecka som gått..
Tvättmaskin & diskmaskinen går för fullt.. jag har plockat både här och där i hemmet.. Kan börja ana att de finns några rum här och där under allt bråte.. ;)

Har inte så mkt tid att sitta hära just nu.. Ska väl till att dammtorka,skura och dammsuga.. Sen även ut en sväng för att fylla upp kylskåpet som står och ekar!

Slänger in en bild på min lille hjälpreda ! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja abbarrn är god färsk :) Kom att tänka på en bekant åt någon jag känner (jag minns inte vem det är) som skrev namnet på fåren sina efter slakt på alla köttpåsarna. Då skulle det kännas lite makabert att äta upp dom, man har dom ju trots allt i flera år innan man slaktar... :P



Jo det är så fint! Varje årstid har sin charm men våren är verkligen början på något nytt, var år :)



Jag tror inte den där sötisen kan hjälpa dig så mycket med disken, men fin är han i alla fall att ha som sällskap kan jag tro ;)

2011-04-27 @ 18:32:01
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0