Färgning

Funderade ju tidigare om jag skulle ta och färga kräkisarna..
Rådfrågade min karl vad han trodde om de, om de skulle bli bra.. Jaa han tyckte väl att de går ju prova iaf.. han va väl mer rädd om de skulle färga tvättmaskinen så den skulle bli förstörd.

For in på järnaffär´n och fråga lite om detta med färgningen.. Och de skulle väl inte vara nå problem alls.. bara man körde ur den sen man färgat..
Så jag köpte detta medel i onsdags och har väntat till idag med att färga.. har fundera lite mer innan jag slutligen bestämde mig..

I eftermiddag så bad jag macke ta och blanda ihop de allt man skulle ha, så de blev rätt.. För skulle de bli fel, kan han ju inte komma och säga att jag gjort nå fel ;) smart va?

Så nu är detta färdigt. Och jag är nöjd med resultatet.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0