En ny plan...

Nutrilett var inget alls för mig denna gång.. Stod bara still i vikt.. Även första veckan då jag BARA drack nutrillet o vatten.. 2 veckan blev de nutrilett + 1 vanligt mål om dagen.. Och i fredags avslutade jag det hela för då bestämde jag mig.. För att nu blir de LCHF.. Det är den kuren som verkligen har fungerat riktigt bra för mig!
Förra gången vi körde de så gick ja ner 5 kg ändå ganska fort.. Och då var jag inte speciellt duktig på att röra mig.. Nu kanske de går lite fortare då jag ändå rör mig, promenader + orbitreek..

Har ju kört lchf tidigare och då gick de riktigt bra att gå ner.. vet inte om de blev kanske 10 kg? Men det är ju typ
3-4 år sen de?

Så ett nytt försök.. Ny startvikt imorgon.. Nya tag, nya krafter!


♥Min Ögonsten♥


Kommentarer
Postat av: S

Ett litet tips, gå med i viktklubb.se för de har dels jättebra tips och råd, samt att du på ett ungefär får reda på hur mycket du får i dig, för i slutändan handlar allt om kcal in/ut. När du äter LCHF så äter du kanske lite mindre för att det är så mycket fett, men sanningen att säga är det du förlorar i början på en sån kur mycket vatten eftersom att kolhydrater binder vatten. Sen går du självklart ner i riktig "fett-vikt". Man ska inte äta för mycket, eller för lite heller. Det är krångligt ;-)

2011-04-10 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0