Bye bye..

Bilen är packad.. Elis är snart påkläd för avfärd.. nu lämnar vi sjuklingen hemma.. Var en långdragen förkyling för honom, den vill inte ge med sig.. Men snart så!

Hmm.. varför känns det alltid som att det är nånting jag har glömt då jag ska iväg? Ni vet en sån där olustig känsla att det är nånting viktigt.. Nåja, he gäll it! :P
Ska ju ändå pendla mellan varje dag, så är de nå så kan jag ju hämta då jag är hem.. :)
På något konstigt vis känns det som om att jag ska vara borta flera dagar. Känns inte som om att jag kommr åka hem varje dag.. Haha..

Håller tummarna på att vi får bra väder imorgon & alla de andra dagarna med förstås!

Ha en riktigt underbar påsk allesammans! Får se hur bloggandet blir nu när man är borta.. Kanske nått stackars inlägg kommer..


Bild från igår då jag var och körde premiär körde skoter för i år! :)
Lovley!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0