2 av 40 stycken

Bättre kan ni väl? ;)  2 stycken av 40 stycken läsare som har kommenterat.
Eller 4 stycken blir de , är ju faktiskt 2 som lämnat kommentar på facebook..

Är det något ni vill jag ska skriva om mer som intresserar er? Kom gärna med tips.
Har ni frågor om mig, Elis eller jaa vad som helst, skriv och fråga. Är de inte allt för konstiga frågor svara jag ;)

Jag och Elis har väl inte pysslat med så mycket här hemma idag.. Elis tog sig världens längsta sovstund.. Tror han behövde de, nätterna har inte varit som dom brukat för honom.. Nu då det varit mycket snorande och hostande.. Sen är de väl lite knepigt med sömnen då det sker så mycket i utveckling för honom nu..

Har varit i hans rum och busat på.. Tränar på att masa fram och att sitta.. :) Går allt bättre och bättre för varje dag. Sedan tränar vi även att trä ringar på en snigel, med en pinne på ryggen.. Han har faktiskt lyckats 4 gånger att sätta ringarna rätt.. Man ser att han vill så gärna, men armarna gör inte riktigt som han vill. Och jag tror mer att då han träffar rätt så är de bara lyckoträffar.. :P Men men.. vi tränar & han gillar denna snigel. För den spelar musik också om man trycker på den. Och morbror sebbe lärde ju honom vart man trycker, så nu trycker elis om och om och om igen.. Knappt så en låt hinner spela färdigt så byter han igen..;P sötis!

Hade ju tänkt att jag skulle städa lite idag.. Men orkade tamesjutton inte! var tvungen ta panodil mitt på dagen för jag trodde hjärnan skulle explodera.. Inte av huvudvärk.. utan jaa, täppt i näsan och typ "ont" i näsan.. Samt bara tung i huvudet.. Så panodil gjorde susen..
Var nog inte så smart att köra 30 minuter på orbitreeken igårkväll..
Ikväll blir de lugnt.. har varken varit på promenad och de blir inge annan träning heller. Utan ikväll få kroppen vila.. Så kanske man är någorlunda okej till imorgon så kan man köra ett pass då istället..

Nej nu har jag svamlat nog för denna gång.. FÅr se om de blir något mer inlägg senare ikväll.. Kanske någon mer kommentar ;)
ha en bra kväll allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0