V.39

Idag påbörjar vi V.39.. Det innebär alltså att det är ca.13 dagar kvar tills bebis är beräknad att komma. Meen sen får vi väl se när bebis behagar att komma till världen. kan bli tidigare MEN det kan även bli senare! Man vet aldrig :)
Det är bara ställa in sig på att man eventuellt får gå över tiden. Hoppas ju inte man gör de, för jag håller redan på att längta ihjäl mig.. Och hur blir de inte då om vi går över tiden? :P då kommer jag fullkomligen att klättra efter väggarna, är ju nästan så man gör de redan nu!

Mitt kliande verkar inte vilja ge med sig till 100% trots Tavegylet jag fått. Det hjälper en stund & sen börjar det om att klia.. Suck! Fötterna är snart sönderkliade, börjar få en massa små små sår.. Inte skönt!
Barnmorskan ville jag skulle ringa imorgon så det är bara vänta en dag innan man kan ringa. Känns inte lönt att ringa till sjukan.. känns inte som dom kan göra så mycket mera just nu..
1 dag.. bara hålla ut 1 dag till.. Lär väl inte hända så mycket mera imorgon.. Men ändå... Kanske finns ngn salva man kan få att smörja med?

Min förkylning börjar att ge med sig nu. Är lite hes nu. Men inge halsont - Nice!
Sen är nästäppan kvar.. men nässpray gör susen! Direkt man tagit det, så är de bara snyta sig.. Jag undrar egentligen hur mycket (ursäkta-äckelvarning) snor som ryms i näsan? Man snyter, snyter & snyter.. Men det tar verkligen aldrig slut.. Konstigt vart allt gömmer sig?

Igår fick jag/vi hjälp med att fixa iordning min Pärla - Toyotan. en damask som gått sönder och måste vara bytt innan besiktningen. Nu är det gjort, tack vare Tobbe! Tusen miljarders tack till dig!
Och eftersom att det kommer bli macke som får köra toyotan till större delen efter att bebis har kommit. Så har vi även passat på att byta tändningslåset. Eftersom nyckeln inte gick att ta ur tidigare & sen hade HAN problem att starta bilen.. inte jag.. för min starta bilen utan problem, nyckeln gick hur lätt som helst att vrida om.. hehe..
Men som jag har sagt till Macke, Toyotan känner att han inte älskar den, så då ger den igen genom att vara sur & tvär ;P Haha!
Nu är det bara hålla tummarna att tojjan går igenom ytterligare ett år till utan anmärkning på besiktningen =)
Min Pärla!

Sandra med barn var ju & hälsade på igår medans tobbe & macke höll på med bilen.
Även Bea kom förbi en stund :)
Kan nog inte säga de tillräckligt många gånger, men det är verkligen 2 underbara guldklimpar ni har Sandra & Tobbe!
 Charmtroll nr1 & charmtroll nr2 :)
Det var full rulle i barnrummet/gästrummet igår. Hehe..

har nu gjort ett inlägg med alla gissningar som kommit in. om det är fler som läser min blogg, så lämna gärna en gissning Du/ni med.

Tusen tack till Bea som har gjort om min blogg! :) vad tycker ni om den?

Det var allt för mig denna gång

♥Längtar & Längtar♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bloggen är jättefin, Bea har varit duktig :)

2010-09-12 @ 13:36:23
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag tror ni får en tjej. Hon kommer den 28 sep.

52 cm och 3467gram.



Snacka om vild gissning :P

2010-09-12 @ 16:48:44
URL: http://jenniamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0