V.37

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu. Mer än att jag/vi går mest i väntans tider nu! :)
För nu är det verkligen inte såå länge kvar tills vi är beräknad - 23 Dagar! :D

Kan tala om att dagarna går verkligen sakta framåt nu.. Tidigare har dagarna mer eller mindre rusat fram, men ju mer det närmar sig, desto längre känns dagarna! 

Förra veckan var vi på kontroll hos Bm. 

BLTR - 120/80
Hb - 120
Blodsocker - 4,6
Bebishjärtljud - ca 145 slag/min
SF mått - 37 cm
 
Nästa onsdag ska vi på kontroll igen så de är bara hoppas de fortsätter se lika bra ut som de gör nu :)
bebis har vänt på sig, så den ligger med huvudet neråt. Bara vänta att det har fixerat sig nu.

Bebis sparkar och stökar på hur mycket som helst i magen, ibland kan man få världens spark i revbenen sådär att man hoppar till (gör ont vissa gånger) :P
Det är såå himla mysigt ligga och känna när det sparkar & se på magen hur de rör sig.

Just nu har bebis lätt för att få hicka, minst 3 ggr om dagen är de. Hehe. Är gode så mysigt!

Idag så ska jag åka iväg till piteå och vara till på lördag. Imorgonkväll så kommer Macke också. Vi ska hämta barnvagnen på lördag. LÄNGTAR! För då känns det närmare, iaf lite närmare.

Vill bara dagarna ska gå fortare!!! :D För jag längtar efter vår lilla krabat som ligger och myser på i magen!
LÄNGTAR EFTER DIG!!!!!! ♥


Har inget mer att berätta just nu.. Återkommer sen någon dag ;P


Jo just det. Ni som läser, lämna gärna en kommentar och skriv vad ni tror att det blir för något : Kön, vikt, längt & vilket datum :)
Har redan några som lämnat sina gissningar, ska göra ett inlägg senare med vad alla gissat.
Är kul att se vad folk gissar på =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror på en kille på 49cm och 3647g och han kommer ut 14/9

/magnus

2010-09-02 @ 22:36:15
Postat av: Anonym

Olle tror den 21/9. En pojke på 3840 och 52 lång.



Jag tror på den 2/10. En tjej på 3420 och 50 lång.



/Marie

2010-09-07 @ 09:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0