Hej & hå!

Shit vad mycket gissningar det har kommit in! Super kul! :D
Så nu är era gissningar inskriven + de som redan gissat & inte haft rätt, så har jag även lagt in eran gissning nr2.
De ska verkligen bli spännande och se vem som har rätt eller vem som är närmast.. hihi..

Marie, jag vet inte om man kan ändra namnet om man gjort en anonym kommentar. Men jag tror det är som du säger, att magen ska sjunka ner lite innan det är dags.
Men jag har faktiskt ingen aning.

Idag har vi bytt till vinterdäck på volvon. Vilket känns härligt att ha gjort bort ifall de nu bär iväg. Såg natten som var att det var frost på bilarna & rutorna + att de var minusgrader ute kring 04.00 på morgonen.
Eftersom vi har dubbfria vinterdäck så nöter det ju inte på väglaget - vilket jag tycker är bra! och därför vi kunnat sätta på dem nu redan!

var och lunchade med Anna. Mycket trevligt =) måste göras om fler ggr!
Sen drog vi raggen runt på samhället.. blev mycket surrande, de är så trevligt! :)

Ikväll har man varit på middag hos svärmor. trevligt!

Ne nu har jag inget mer att förtälja.

♥ LÄNGTAR! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

nu vill jag få höra förlossningsberättelse snart, väntar å väntar men du skriver ju inte ;D

2010-10-07 @ 22:26:08
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0