Totalt tomt i huvudet..

Har inte så mycket just nu att skriva. Så tänkte väl mer att det får bli ett inlägg med bilder på Lilleman :)

Kan slänga in en bild först med kläder som Elis fått sen han kom till världen. Och detta är INTE allt kan jag tala om..! Men tusen tack för alla presenter som vi/Elis fått! :)

 

Håller på med min förlossningsberättelse.. Men det tar sin tid att finslipa lite granna..

Idag har vi hållit på med att möblera om lite i barnrummet. Så nu ser det lite annorlunda ut där.. Men jag skulle gärna vilja en sväng till Ikea.. ;) men det får nog vänta till nästa år..

I veckan så kommer de en del besök.. Från Piteå kommer de besök på Onsdag. Mycket trevligt :)
Sen till helgen så kommer svärfar med familj. Det ska bli så kul att dom kommer upp hit och hälsar på! :)
Så denna vecka kommer nog mest innehålla städning på schemat.. ;) För just nu ser det ut som hejkom och hjälp.. NJa kanske inte såå farligt, men stökigt är det iaf i mina ögon.

Elis han gör inte så mycket mer än äter,skiter & sover. Men han börjar vara mer vaken och ännu mer nyfiken. Gillar att kika runt på allt. Lampor är de bästa han vet att kolla på. Och på mamma & pappa förstås när man pratar & har sig med honom :)
På tisdag ska vi till BVC för att väga & mäta honom. Det ska bli spännande att se hur han vuxit.
Ikväll fick han bada. åhh vad han älskar att bada, han bara ligger där o njuter. Först stilla o snällt, sen när han som "förstår" han är i badet så börjas det plaskas.. Go ungen! :D


Fundersam på grejjerna som hänger i babygymmet




Så här kan han se ut när han ligger o kikar på lampor -söt unge!



Och så kan man göra så hära att man räcker ut tungan åt mammsingen ;)



Vackra älskade Barn!



Ser ut som han tänker : "Rör inte min snuttefilt!"



Det var allt för denna gång. Och nu har ni fått er lite bilder på vårt charmtroll!

Jag tror aldrig jag kommer kunna eller kommer bli less på att titta på Elis. Han är nu det vackraste som finns!
Älskade honom såååå otroligt mycket när vi fick reda på att vi väntade barn & nu när han kommit ut till världen till oss så älskar jag honom så mycket att universum inte ens räcker till! Mina grabbar är det bästa som hänt mig!
Nu har det inte hunnit gå så lång tid ändå ca 5 veckor - Men vad gjorde vi innan du kom till oss?
För oss är du det bästa som hänt!
♥ Mamma & Pappa Älskar dig!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Å va fint du skrivit :)

2010-11-01 @ 04:10:09
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0