I väntan på...

Medans ni väntar på att jag ska göra en ordentlig uppdatering så kan jag bjuda på lite underbara bilder :)
Älskar dessa bilder på Lilleman & mig.










Har fler bilder. Men dessa lägger jag ut så ni får se =)


Jag ska väl ta och göra ett längre inlägg snart.. men måste hitta inspiration....igen...att skriva..
sen så infinner sig tiden inte alltid att sätta sig ner för att göra ett blogg inlägg.

Kan ju tala om så mycket som så att vi var och vägde & mätte Elis förra torsdagen. Han var hela 59 cm lång och vägde 5090 g. Lillkillen våran!

Älskar Honom Såååååååå oerhört mycket! Orden räcker inte till så mycket jag älskar vårat barn! '
Han är det finaste & vackraste som finns på denna jord! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Superfina kort =) Kram

2010-11-22 @ 19:47:12
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hej.

Kul att du är nöjd över bilderna.

Han är ju bara så söt din lilleman.



Maria

2010-11-23 @ 12:37:49
URL: http://lapplandnature.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0