Enorm Lycka I Mitt Hjärta!

Till att börja med så har vi skämtbort lilleman med att han får sova mellan mig och macke i sängen. För det är sååå himla mysigt! Sen så vill han inte riktigt sova i sin spjälsäng - men vi tränar honom, så till sist ska de väl gå fin fint :)
Men i nuläget får han sova hos oss & de kvällar han sover i sin säng så får han kommer över till oss sen under natten om han inte vill somna om igen efter han ätit.

Så när det är dags för sängen så bäddar vi iordning i våran säng där lilleman ska ligga & sen lägger vi honom där. Jag gör mig klar för natten. Och när jag då kommer in i sovrummet och tittar i sängen så kan jag inte sluta le & känna denna enorma lycka i mitt hjärta!
Lyckan att se mina 2 mest viktigaste personerna i mitt liv ligga där i sängen. Jag är så oerhört lyckligt lottad som har hittat den mest underbaraste karln i världen & att vi tillsammans fått den mest vackraste pojk i världen eller till och med universum! ♥
Kärleken till dessa två kan/kommer aldrig någonsin att kunna ta slut!

Jag är så lycklig! Mitt liv kan inte bli mer perfekt än så här!


Macke & vår lilla stålman 4 dagar gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0