1 vecka kvar

Nu är de 1 vecka kvar tills jag fyller 1 år äldre.. Jag blir hela 23 år gammal.. hehe.. :P
Tiden går så himla fort!


2004 blev jag och macke ett par
2005 förlovade vi oss, jag tog körkortet, fick min första egna bil! Toyotan - min pärla, som jag än idag har kvar :D
2006 tog jag studenten - flyttade till Arjeplog till Macke - började jobba på Sjuhemmet 3 dagar efter studenten. (där jag jobbar än idag & har tillsvidare anställning)
2007 fyllde bolaget ålder ;) 
2008 köpte macke & jag vår första gemesamma bil,Volvon
2009 Vi köpte oss ett hus som jag bara älskar! :) Utan att jag ens visste om de, så har jag "bott" här, när mamma väntade mig, så jag är liksom invaggad i huset.. hehe ;)
2010 Vi har varit förlovad i 5 år, snart tillsammans i 6 år. Och i september kommer vår älskade bebis - Vi blir en Familj! :D

Har även hunnit hända mer saker :) med vänner, familj & så.. =)
Detta jag skrivit är bara lite som hänt runt i kring mig & macke. Men jag har så mycket minnen som alltid kommer finnas med mig!
Jag har säkert glömt skriva saker som har hänt, men mitt minne är inte alltid det bästa heller ;P

1 vecka kvar tills 23 års dagen.
2 veckor kvar tills jag jobbar min sista arbetsdag innan bebis kommer. Det är alltså 8 arbetsdagar kvar!


Kan ju tala om vad mina önskningar är inför födelsedagen, MEN presenter är inte allt! Lika glad att fira bara tillsammans med vänner & familj! :)

Jag har egentligen inte mycket önskningar & nej jag har verkligen inte allt här i livet. Finns mycket jag vill ha. Men just nu kommer jag inte på något "vettigt" att önska. Varför bara önska för att då?
Prydnader, ljuslyktor m.m har jag så mycket av att sånt behöver jag inte :)
Men pengar, pengar är något som alltid behövs.
 & jag har tänkt/håller på att spara ihop till en systemkamera - så man har en ordentlig kamera när bebis kommer & så vi kan få fina kort på oss nu innan bebis kommer.

* Systemkamera
*Pingu eller Laban amningskudde - från Barnenshus
*Scrapbooking saker - så man kan göra fina fotoalbum
*Pengar
*Presentkort på Barnenshus

Något mera kommer jag inte på nu. Men de är vad jag VERKLIGEN önskar mig.

nej nu har jag svamlat klart för ikväll


Joo förresten! Måste ju bara få säga, Världens mysigaste sak nu, Älskar när man ligger i sängen och känner hur de rör sig i magen & så kikar man på magen, så ser man hur magen rör sig då bebis rör på sig. Och när det sparkar !  Bara ÄLSKAR DET! :) Jag bara älskar det lilla liv som finns i magen ♥
Jag bara Längtar till September! Tror jag spricker av längtan! Jag må vara fjantig, för känslosam, men ibland känns det som jag skulle kunna börja stört grina för såååå mycket längtar jag efter vårt hjärta!
Det är bara 9 ½ vecka kvar ,men det känns som en evighet!


natti!

Älskar Markus & Vår bebis! Om ca 2 månader är vi en Familj, Mamma & Pappa och Barn :D
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0