Ut med de småa & in med de stora...

Nu har jag kommit så långt att jag plockat bort korgen från skötbordet - med alla 56:or.
en bit på vägen iaf.. :P nu ska jag ta fram en kartong och vika ned de minsta kläderna så de större får plats!

Imorgon så är de dags för vaccination för Elis. Förhoppningsvis är pappan i huset ledig just den tiden vi ska dit. För som ni vet gillar jag inte att se lilleman få sprutor eller när de sticker honom..
Dessa kanske går bättre.. Men ändå.. Mig får de sticka hur mkt dom vill.. Men att se dem sticka honom och han skriker i höga skyn.. Ogillas! kanske de går bra imorgon & det visar sig han är super duktig vår lille kille :)

JAg har typ "kommit" på mig själv.. Att handla barnkläder är ju sååå kul! :) Fast Elis har hur mycket kläder som helst så kan jag liksom inte hålla fingrarna i styr när man är i affär med barnkläder.. De är som en drog typ ;) minst ett plagg som följer med varje gång man varit och handlat.. finns så sjukt fina kläder som man inte kan låta bli att köpa ;)



Så här kan de gå när man får på sig för små kläder.. alldeles för kort i armar och ben.. ;)
Men nu är korgen borta, så ingen ska kunna ta för små kläder när de klär på Elis :P




Ny uppdatering kommer nog imorgon då vi varit på BVC. Längtar att se hur mkt han har vuxit på ca 1 månad :)




Min familj är de bästa som finns! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0