Nu är de gjort..

Kläderna är nu äntligen nerpackade... Alla fina kläder.. Allt han hade från början då han föddes.. Usch vad tiden går fort. Min lilla bebis.. :) Han fin fin fina stålmannen body har han vuxit ur! Vår stålman! Den bodyn är som ett minne på något sätt från tiden vi låg på Sunderbyn - Då han blev infekterad och inte mådde så bra i början, men han fixa de fin fint vår grabb! :) Så stålmannen bodyn är som en "symbol" för att han kämpa sig igenom infektionen!

Han är sååå vacker vår pojk!



Eller egentligen så är ju inte allt nerpackat.. Har några byxor kvar som skall provas på grabben imorgon. Är så konstigt det där med storlekar. En del är jätte stora och en del är jätte små i storlek..
Han kan fortfarande använda nått byxplagg i 56. Men inte är de många. Kanske 2-3 stycken. Så imorgon ska de övriga provas. Plus en pyjamas som han kanske fortfarande kan ha. Är de för litet så åker detta också ner i kartongen.

Hur kan det komma sig att storlekar kan skilja sig så mycket på vissa plagg? Vissa affärer har jätte stora storlekar och vissa tvärtom, alldeles för små. Och då andra har plagg som sitter som ett smäck..
Varför är det så? Har man inte samma "storleksmapp" som gäller typ alla klädesaffärer.. ?
Nämen vet inte hur jag ska förklara hur det är jag menar.. ni kanske förstår ändå hur det är jag menar?
För det är ju precis samma sak när de gäller vuxenstorlekar..
Jaa, det är helt enkelt mycket konstigt!

Nu ska jag kila till sängs.. Natti natt mina vänner!

Visst har jag kommit igång liiiite bättre med bloggen? ;) Jag hoppas det inte är allt för mycket struntprat.
Lämna gärna kommentarer, Älskar att få kommentarer! Skriva gärna om de är något ni vill jag ska skriva om eller något som fattas m.m.. kanske gör de lättare för mig att blogga :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit så duktig på att uppdatera. Jättekul att läsa =)

2010-12-21 @ 09:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0