Mitt nya inköp

Har varit ute efter en bärsele ett tag nu.. Och vet inte varför, men jag ville helst ha en Beco Butterfly II. Kanske för att jag har en vän som har en sån och gillar den. Och en kollega som oxå har en sån och gillar den. Så jag har ju mest hört bra saker om den, och sen så ser den så smidig o bra ut!
Och har läst om lite olika selar, men denna hade bästa möjligheten att spänna ut kring midja och över rygg. Eftersom man inte är smal... Så behövs de lite längd på spännen så pojken ryms på magen ;)

Letade och letade.. Och till sist på blocket hittades en riktigt fin sele. Precis sån jag sökte och den hade ett riktigt fint mönster också =) Tack vare Sandra som hittade den på blocket - Tusen tusen tack! :)

Efter många om och men så kom den äntligen :)
Så igår skulle jag som prova den.. Men var ju så mycket snören och spännen m.m som jag inte hade någon aning om vad de var :P
Så idag var Sandra och visade hur man skulle göra. Så nu har vi provat den jag o lillgrabben. Detta kommer ju bli kanoners då man ska springa bland affärer och inte vill släpa på barnvagn :)

Jag är sjukt nöjd över selen - fastän jag inte "beprövat" den ordentligt än! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0